Články za júl 2013

Behind the Mask - druhé oficiálne video

Je to druhá oficiálna verzia videa, ...každopádne je toto video lepšie ako prvé, čo vyšlo... a ten záver <3 ...akoby to bol Michael :-).

Vložili: Helcus, Zuzcoj

Conrad Murray bude prepustený z väzenia skôr!!!

Conrad Murray bude prepustený na slobodu 28. októbra 2013, teda ani nie po uplynutí polovice trestu. Dalo sa to čakať...:-(

Murray bol odsúdený za neúmyselné zabitie Michaela, keď mu podal smrteľnú dávku silného sedatíva Propofol. Pôvodne bol odsúdený na štyri roky väzenia, ale bude prepustený za dobré správanie a kvôli preplnenosti väzníc v Kalifornii.

Členovia Michaelovej rodiny sú sklamaní a pobúrení. "Nie je to správne, ja už nikdy nebudem mať možnosť znovu vidieť svojho syna, zatiaľ čo jeho matka tú možnosť bude mať," vyjadrila sa Michaelova matka Katherine Jackson. Celá rodina vrátene Michaelových detí Princa, Paris a Blanketa cíti, že "Murray by si mal odpykať celý trest za svoj zločin. Murray je v ich očiach vrahom Michaela. On je tým, ktorý ich pripravil o otca," uviedol zdroj a dodal, že "dostať trest dva roky za to čo spravil je urážka. Majú stále pocit, že by mal byť súdený za vraždu."

Image and video hosting by TinyPic

Vložila: Zuzcoj

Poznáte?

Nikdy oficiálne zverejnená skladba Do You Know Where Your Children Are????

Demo skladba sa dostala na verejnosť v roku 2010, pochádza z roku 1991 počas nahrávania albumu Dangerous, Michael ju počas vypočúvania v roku 1993 v Mexiku prezentoval ako jednu zo svojej tvorby...

Je aj na zozname nevydaných skladieb Wikipedie.

MJ ONE: Oslava narodenín vo Vegas

Slnečný cirkus prezentujúci šou ONE bude oslavovať Michaelove narodeniny.

Každý štvrtok sa nekoná vystúpenie šou ONE v hoteli Mandalay Bay Resort and Casino, avšak vzhľadom na nedožité narodiny Michaela, ktoré pripadajú na štvrtok 29.8., bude usporiadaný špeciálny večer oslavujúci práve deň narodenia Michaela.

Počas dňa sa budú rozdávať sladkosti a koláče, hostia so vstupenkami dostanú špeciálne darčeky.

Viac na stránke + predaj vstupeniek - LINK

Zatiaľ sa prihlásilo k účasti 867 ľudí, a chcelo by prísť 161, pozvaných je už 277 ľudí.

Image hosting by sdilej.eu - file hosting

Ukážky videa, ktoré prezentovali na súde

US News

|

Royal Baby

|

More ABC News Videos

Blanket

helcus

Brian May pracuje s nahrávkami Michaela a Freddieho

Člen skupiny Queen, Brian May, pracuje podľa jeho správy na Twitteri, s nahrávkami Michaela a Freddieho Mercuryho, ktorí v polovici 80 rokov pracovali na niekoľkých nahrávkach.

Tie ako aj audio/video záznamy z nahrávania mixuje Villiam Orbit, ktoré by mali byť čoskoro vydané.

Obrázek

Immortal Tour 2013

Aj v roku 2013 cestuje po svete Slnečný cirkus so šou Immortal, a za ostatný polrok je aktuálne na 4 mieste medzi najúspešnejšími turné sveta.

Za prvý polrok 2013 zarobilo turné Cirque du Soleil - “Michael Jackson: The Immortal” viac ako 87,5 mil. dolárov so 100 predstaveniami, ktoré videlo takmer 778 tisic divákov.

Obrázek

Celkovo, od začiatku turné od októbra 2011 videlo predsatvenie viac ako 2 597 000 divákov počas 339 vystúpení.

Turné zarobilo zatiaľ celkovo viac ako 280 miliónov dolárov.

Kompletný zoznam tu (turné immortal nemá správne započítané vystúpenia, predaj lístkov a celkový hrubý zisk) - LINK

Kompletný zoznam miest, počet divákov a iné štatistiky v téme turné - LINK

TOP 10 turné v prehľade:

Obrázek

Obrázek

Pár raritných videí

Prvé video je z 24.6.2009, deň pred Michaelovou smrťou pri príchode do Staples Center.

Druhé je komentár Michaela k Petrovi Panovi z konca 80 rokov, súčasť oslavy 40 narodenín Stevena Spielberga.

MJ Estate reaguje na bulvárnu špinu

We know many fans have been upset by recent tabloid stories in the UK about Michael. In his song ‘Tabloid Junkie’ Michael Jackson sings: Just because you read it in a magazine or see it on a TV screen doesn’t make it factual.

Sadly, we were recently reminded of just how prophetic Michael’s lyrics were when these disgraceful, stale and discredited stories more than two decades old were published making unfounded allegations about Michael and so-called FBI ‘files.’ It should be no surprise that one of the authors of this rehash has a long history of writing tabloid articles about Michael. It also should be noted that he formerly was a top editor at a scandal-ridden British tabloid that folded following revelations that the phones of celebrities, public figures and even a child murder victim were illegally hacked. Even more unseemly was one press account in which the tabloid’s source was identified as a former investigator whose license was revoked and who also has filed for bankruptcy. He isn’t denying that he was paid to tell these falsehoods, but he is boasting about his pornography career. It goes without saying that this callous and brazen disregard shown Michael’s children, family and fans is beyond reprehensible.

Responsible journalists who don’t practice checkbook journalism have thoroughly debunked this disgusting story and its unreliable sources. Showbiz411 titled its story: ‘ ‘FBI Files’ Are From People Discredited Long Time Ago’ LINK CNN called the London tabloid reports a ‘questionable’ rehash while noting that, ‘A website can enjoy a sharp spike in traffic — which can translate into advertising revenue — with a sensational headline’ LINK in describing how media can play fast and loose with the truth to drive viewers or readers to their site.

We believe unethical tabloid journalists and publications spreading falsehoods about Michael for their own selfish reasons are best ignored. Sadly, they hide shamelessly behind a legal shield allowing them to smear those who are no longer with us. As readers abandon them and their businesses collapse, they desperately seek attention and publicity. We don’t believe they deserve it, and are confident that discredited articles such as these vanish quickly and are easily forgotten.

Rest assured that Michael’s legacy is his artistic genius. It’s his humanitarian work that touched millions, and his global messages of peace. Most important, Michael’s legacy is his enduring love for his children, his family and his fans.

– John Branca and John McClain, Co-Executors, The Estate Of Michael Jackson

MJOnline

The Official Online Team of The Michael Jackson Estate™

---------------------

Vieme, že mnohí fanúšikovia boli naštvaní z nedávnych bulvárnych správ v Británii o Michaelovi.

Vo svojej skladbe „Tabloid Junkie“ Michael Jackson spieva: „Len preto, že to čítate v časopise alebo vidíte v televízii, neznamená to, že je to pravda.“

Bohužiaľ, pripomenuli nám, ako prorocké slová tejto piesne boli, keď nehanebné, splesnivelé a zdiskreditované príbehy viac ako 20 rokov staré boli publikované a vytvorili nepodložené obvinenia proti Michaelovi s takzvanými spismi FBI.

Nemalo by byť prekvapením, že jeden z autorov týchto omieľaných príbehov má za sebou dlhú históriu písania bulvárnych článkov o Michaelovi.

Tiež by malo byť známe, že svojho času bol vrcholným redaktorom škandálneho britského bulvárneho denníka, ktorý si zakladal na odhaleniach zo špehovaní odpočúvaním celebrít, verejných činiteľov a dokonca obetí vrahov. Jeden úplne nevhodný bol článok-príbeh, v ktorom sa za bulvárny zdroj vydával za bývalého vyšetrovateľa, ktorému úrady vzali licenciu za porušovanie pravidiel, a ktorý vyhlásil osobný bankrot. Neodmieta, že dostal za svoje príbehy zaplatené, naopak, pýši sa svojou pornografickou minulosťou.

Bez pochýb je tento čin pred Michaelovými deťmi, rodinou a fanúšikmi opovrhnutia hodný.

Zodpovední reportéri, ktorí nepracujú tak, že kopírujú iných, odhalili tento odporný príbeh a ich nedôveryhodné zdroje. CNN nazvala tento britský bulvár ako pochybný odvar s tým, že dodali, že jediné z čoho sa tento bulvár teší je vysoká návštevnosť svojej stránky, čo sa premieta do platenej reklamy, na ktorej zarábajú so senzáciechtivými titulkami, ktorými hrajú svoju hru o pravdu s čitateľmi ich stránky.

Veríme, že neetické metódy bulvárnych reportérov a vydavateľov, ktorí rozširujú klamstvá o Michaelovi kvôli ich sebeckým dôvodom budú ignorované. Žiaľ, skrývajú sa bez hanby za právne kľučky, ktoré im dovoľujú pošpiniť niekoho, kto nie je nažive.

Keď ich čitatelia prestanú čítať, ich biznis skolabuje. Zúfalo hľadajú pozornosť a publicitu. Veríme, že si ju nezaslúžia, a že tieto zdiskreditované články čoskoro vymiznú a zabudne sa na nich.

Zvyšok nás uisťuje, že Michaelov odkaz je jeho umelecká jedinečnosť. Je to jeho humanitná práca, ktorá sa dotkla miliónov ľudí, a zanechala odkaz mieru. Čo je však najdôležitejšie, Michaelov odkaz je jeho trvalá láska k jeho deťom, jeho rodine a svojim fanúšikom.

– John Branca and John McClain, Co-Executors, The Estate Of Michael Jackson

MJOnline

The Official Online Team of The Michael Jackson Estate™

Dr. Stuart Finkelstein: Michael mal problém so závislosťou

Ďalším doktorom, expertom na lieky, ktorý dnes vypovedal prostredníctvom videozáznamu, bol Dr. Stuart Finkelstein, ktorý pracoval pre Michaela počas turné Dangerous.

Pred porotou vypovedal, že v roku 1993 počas ich prvého stretnutia aplikoval Michaelovi intravenózne (vnútrožilovo) morfín kvôli bolestiam, pretože na zadku a zadnej časti tela, kde chcel pichúť injekcie mal Michael stopy po predchádzajúcich, preňho neidentifikovaných liečebných postupoch, injekčných stopách=nevedel, kto mu čo robil, aký doktor, aké liečenie čoho.

Dr. Finkelstein liečil Michaela počas zrušených koncertov, keď Michael odišiel na liečenie v roku 1993, čím sa zrušilo celé zvyšné turné.

V tom čase podľa neho mu bolo zrejmé, že Michael je závislý na liekoch a určitých látkach.

Vypovedal, že Michael mal už v tom čase zvýšenú odolnosť voči niektorým dávkam morfínu.

Dr. Finkelstein vypovedal, že ho v roku 2009 kontaktoval promotér AEG Live, riaditeľ Paul Gongaware, aby robil Michaelovi osobného lekára, ešte pred dohodou s Murrayom.

Odpovedal, že tak urobí iba v prípade, ak bude, resp. je Michael "čistý", pričom žiadal za starostlivosť o Michaela Jacksona 40 tisíc dolárov.

Priznal tiež, že podal Michaelovi aj iné lieky na žiadosť Liz Taylor a ďalších ľudí, ktorá priletela za Michaelom do Mexico City po tom, ako Michael skolaboval a nebol už vôbec schopný vystupovať.

AEG proces: Expert vypovedal: Michael nebol závislák

Počas súdu s AEG si porota vypočula mnohých svedkov, ktorí tvrdili mnohé veci.

Dnes vypovedal doktor, expert na lieky a závislosti, dr. Sidney Schnoll.

Prešiel si lekárske záznamy Michaela od roku 1993, až do jeho smrti roku 2009, a podľa jeho zhodnotenia, Michael nevykazoval známky toho, že by bol závislý na liekoch s cieľom zvyšovať si ich účinky, ktoré by sa rovnali závislým ľuďom, ktorí potrebujú stále vyššiu dávku na vyrovnanie hladiny potrebných dávok na uspokojenie či zvyšovanie výkonu.

Podľa Schnolla, Michael podľa záznamov bral lieky, ktoré boli legálne predpísané, nikdy nezneužité v nadmerných dávkach, teda vždy len na potreby konkétneho spôsobu liečenia.

To sa malo zmeniť počas dozoru dr. Murraya, ktorý Michaelovi ako jeho lekár priamo vnútrožilovo podával dávky liekov, ktoré pri vyradení spôsobovali zhoršovanie stavu a zvyšovanie závislosti na konkrétnych látkach, inými slovami, abstinenčné príznaky napr. aj pocit chladu, prechladnutia....

Podľa neho dr. Murray podcenil, a nediagnostikoval tieto príznaky.

Dr. Schnoll počas výsluchu nemohol presne určiť dátumy, počas ktorých by Michael prejavoval napr. známky závislosti na napr. Demerole, napriek tomu, že bolo verejné známe, že niekoľko mesiacov pred smrťou navštevoval kliniku dr. Kleina, ktorý mu aplikoval dávky Demerolu.

Ak by nebolo nezodpovedného správania dr. Murraya, Michael mohol spokojne a zdravo žiť ďalej pod dohľadom odborníka, a ďalej vystupovať.

Schnoll poukázal aj na dokument z roku 1993, ktorý podpísal sám Michael ako vyhlásenie, v ktorom sa dobrovoľne rozhodol podstúpiť odvykacie liečenie na liekoch=sám sa chcel zbaviť závislosti, a nechcel byť označovaný za závislého.

Do akej miery sa podieľaľ stres na zhoršovaní zdravia Michaela, nevedel presne povedať.

Pred porotou sa doteraz prezentovali všemožné lekárske záznamy, ktorými sa dokazovala spojitosť medzi liekmi, lekármi a Michaelom.

Zdieľajte toto video

Fanúšikovský komentár plný faktických poznámok o obvineniach nielen Robsona a AEG, ale najmä o fiktívnych FBI spisoch z aktuálnych článkov Mirror-u... a jednotlivých súvislostiach... iba v angličtine... (+ ďalšie jeho videá na youtube...)

Mýty a fakty

4.1.2010 sme na MJJsource stručne informovali o mýtoch a faktoch, ktoré priniesli FBI spisy po ich zverejnení v decembri 2009.

V téme vo fóre je prepis správy - LINK

Ako je zrejmé, už vtedy sme sa venovali absurdnosti FBI spisov, ktoré nedokazujú nič, naopak, svedčia o nevine Michaela, ktorá evidentne nedá spať niektorým pseudo reportérom a sprisahancom, a opakovane, napriek FAKTOM, absurdne deformujú realitu.

Dnes, po 3 rokoch!!!!! sa tie isté informácie predkladajú ako niečo faktické, ale sú to bludy, ktoré si môžeme opakovane overiť spätne niekoľko rokov dozadu.

Je smiešno absurdné, ako sa opakovane recyklujú tie isté bludy.

Mirror opäť útočí - presne po týždni

Presne pred týždňom napísal bulvárny denník the Mirror škandalózny článok o neexistujúcich FBI spisoch a priamo obvinili Michaela Jacksona, že zneužil 24 chlapcov, ktorým mal vyplatiť 35 mil. dolárov.

Po týždni, v rovnakom čase, ten istý "reportér" toho istého denníka napísal rovnako šialený a absurdný článok, ktorý sa týka vyšetrovania Michaela FBI.

Tentoraz ako dôvod prečo FBI vstúpila do vyšetrovania sexuálneho zneužívania detí Michaelom, mala byť jeho návšteva Bieleho domu v roku 1984, kde mu mal vtedajší prezident Ronald Regan udeliť cenu za prínos a podporu vzdelávania a boj proti drogám a alkoholu pre mládež.

Obrázek

Podľa the Mirror, už "vtedy" mali agenti FBI vyšetrovať údajné podozrenia, že Michael mohol zneužiť dvoch mexických chlapcov, a aby agentúra ochránila povesť prezidenta, sledovala Michaela...

Podľa článku, údajne FBI agenti našli v dome Michael video pásky s názvom - Michael Jackson’s Neverland Favorites An All Boy Video Anthology.

No a podľa the Mirror, Michael mal začať zneužívať deti už od roku 1978, keď mal 20 rokov..., údajne to vyčítal reportér Mirror-u v spisoch, ktoré boli zverejnené v decembri roku 2009.

Údajne sa tam tiež píše, že nejaký nemenovaný kostýmový dizajnér mal tvrdiť, že Michael si mal už pred 35timi rokmi počas turné s the Jackson5, objednať pedofilné časopisy.

Niekedy v prvej polovici 80 rokov mal potom podľa the Mirror, udržiavať Michael síce telefonický, ale obscénny vzťah s 12 ročným Terry Georgeom, s ktorým si často volal, čo malo pripomínať vzájomné uspokojovanie... (George tvrdí, že to začalo v roku 1979...)

No a aby sa nepovedalo, údajne mali raz niektorí spolucestujúci v roku 1992 počuť vo vlaku nejaké "divné zvuky" medzi Michaelom a 12 ročným chlapcom.

Právnik Wadea Robsona tvrdí, že bude žiadať všetky spisy FBI, aby dokázal, že obvinenia jeho klienta sú pravdivé, a bude chcieť predvolať všetky obete, vyšetrovateľov, bývalých zamestnancov, ... a všetkých... ktorý sa podieľali na vyšetrovaní obvinení a sledovania Michaela Jacksona.

--------------------

poznámka: tieto správy píšeme len ako dôkaz psychopatickej mánie britského bulváru, ktorý sa ohavne snaží recyklovať 20 rokov staré, nikdy nedokázané a nepotvrdené bludy, nezmysly a šialenosti, s tými istými údajnými obeťami, s tými istými aktérmi, s tými istými príbehmi, ktoré v rokoch 2003-2005 boli prejednávané a prepierané v médiách, čo sa nikdy nikomu nepodarilo nielen dokázať, ale v podstate všetky šialenosti boli dokázané ako bludy a výmysly.

Dnes znova ožíva monštrum rokov 2003-2005, na objednávku koho? komu slúži táto anti-Jackson agenda? Kto má záujem o zničenie odkazu a osoby Michaela Jacksona?

Nestačilo niekoľko krát obviniť Michaela Jacksona, ktorý zakaždým pred súdom obhájil svoju česť?

Musí byť Michael aj 100x obvinený, aby sa 100x dokázala pravda a sprisahanci mali 100x možnosť opakovane šíriť tie isté bludy?

Dokedy?

Aj tu je do očí bijúce, ako sa zúfalo snažia niektorí sprisahanci neustále a opakovane tými istými spôsobmi dehonestovať, ponižovať a priamo obviňovať osobu Michaela Jacksona, ktorého pred celým svetom beztrestne očierňujú a ničia aj po smrti, a opakovaných snahách dokázať niečo, čo nikdy nebolo.

Obrázek

Niekoľko vysvetlení k článku:

- k údajným zvukom vo vlaku: pseudo reportér amatér Victor Gutierrez prišiel s týmto príbehom po roku 1993, kedy tvrdil, že videl a vie, že je nejaké video, na ktorom má Michael zneužívať nejakého chlapca Jeremyho; za to ho Michael zažaloval, a súd mu nariadil zaplatiť Michaelovi 1 mil. dolárov ako odškodné, pretože Gutierrez nikdy nič také nielen nedokázal, ale na súde nevedel ani dokladovať odkiaľ ma tieto informácie. Hneď na to ušiel do Čile, a vyhlásil bankrot, aby nemusel platiť Michaelovi.

Potom ten istý Gutierrez v roku 2005 dostal "príležitosť" od americkej tv FOX, pre ktorú poskytoval počas procesu "analýzy" a svoje príbehy, o.i. natočil aj rozhovor pre jedného bulvárneho reportéra, kde bez ostychu znova tvrdil bludy, ktoré sa počas samotného procesu nikdy neprejednávali, čo ak by bola aj pravda, muselo by to stačiť na usvedčenie Michaela.

Okrem toho, zdrojom údajných mexických chlapcov, ktorí mali byť zneužití Michaelom je, opäť Gutierrez..., ktorý je podľa zistení napojený na organizáciu NAMBLA, je to pedofilná organizácia, to stačí na vysvetlenie.

- O ceste vlakom píše aj Margaret Maldonado (expartnerka Jermaina Jacksona) vo svojej knihe "Jackson Family Values", kde popisuje cestu Michaela a jej dvoch synov z LA a Chicaga.

Podala celom iný príbeh, napr. že Michael s chlapcami počas cesty robil školské úlohy...

Dokument, o ktorom píše Mirror nie je z roku 1992 ale z roku 1993, viď dátum na dokumente, v ktorom je len stručný popis, žiaden dôkaz, nepoužiteľné v procese 2005:

Obrázek

Údajná svedkyňa mala tvrdenia o zvukoch vo vlaku povedať vyšetrovateľom po viac ako roku odkedy sa udiala samotná cesta, aj to len na žiadosť vyšetrovateľov, aby vypovedala.

- Terry George: posadnutý fanúšik, ktorého Michael musel od istého času od polovice 80 rokov ignorovať, pretože sa dožadoval opakovaných stretnutí s Michaelom po hoteloch; potom, ako ho Michael vždy nechal vyhodiť z hotela, cítil sa akoby odstrčený, okrem toho, Terry je gay, a zjavne mal citový vzťah k Michaelovi... avšak svoj príbeh o „uspokojovaní Michaelom“ predal bulváru v roku 1993 pre britský the SUN...(okrem toho, vlastne nič nepovedal...), pričom, ako sa odhalilo, paradoxne vlastnil (a zrejme ešte vlastní) linku zo sexuálnymi službami=sex po telefóne a internetové stránky so sex. obsahom. Michaelovo meno a ich údajný priateľský vzťah používal ako promo v začiatkoch jeho „kariéry“, keď otváral gay klub.

Aká náhoda...., však?

Terry pre médiá tvrdil, že je predvolaný na súd v roku 2005, nikdy ho ale nikto nepredvolal, že by tak bombastický svedok nebol dostatočný?

Z jeho biopgrafie vyplýva (chváli sa tým), že mal záľubu v kontaktovaní slávnych ľudí, as ktorými chcel robiť rozhovor, a s mnohými sa mu to podarilo.

George tvrdí, že má všetky rozhovory nahrané..., tak prečo nikdy nezverejnil aj po procese dôkazový „rozhovor“, snáď si ho ako 12 ročný nahral...

V FBI spisoch je jediná zmienka o Terrym vo výstrižku z bulváru, keď poskytol rozhovor po roku 1993, žiadne oficiálne vyšetrovanie, tvrdenia pre vyšetrovanie nedôveryhodné....!!!

Obrázek

- Video pásky Michael Jackson’s Neverland Favorites An All Boy Video Anthology – FBI nikdy nič také nenašli vo vlastníctve Michaela! Tieto videá neobsahovali žiadne detké porno. V podstate na nich nič nebolo – išlo o značne poškodený obsah, išlo o kópiu kópie iných kópií a FBI so všetkými svojimi možnosťami nebola schopná zrekonštruovať ani jeden obraz záznamu, a osoba, ktorá ich vlastnila iba napísala tento názov. Dokázané to bolo na súde. FBI vrátila tieto nahrávky s odkazom, že na nich nič nie je (mali ich na expertízu od novembra 1995 do októbra 1996). Ak by na nich našli čo i len jeden obrázok obsahujúci detské porno, Michael by bol zatknutý, obžalovaný, a odsúdený.

V januári 1995 (10 mesiacov predtým, ako pásky FBI skúmala), Diane Dimod využila Victora Gutierreza ako zdroj pre svoje príbehy pre rádiostanicu a bulvárny magazín Hard Copy, v ktorom tvrdila, že jej ten zdroj povedal, že existuje 27 minútový záznam detského porna, ktoré mal nahrať Michael sám cez bezpečnostné kamery Neverlandu. Dimond bola oplzlo detailná s tým, že má 100% istotu, že je to pravda.

Michael za tieto špinavosti zažaloval nielen Gutierreza ale aj Diane a Hard Copy. Súd nariadil zaplatiť týmto osobám 2,7 mil. dolárov, pretože poškodili dobrú povesť a nactiutrhali Michaelovo meno bez akéhokoľvek dôkazu.

- Kto je dizajnér spred 35 rokov? Informácia, že si mal Michael „objednať“ pedofilný časopis ma zjavne vyvolať u čitateľov pocit, že Michael bol deťmi posadnutý...

To sa dalo kúpiť? Kde? Kto má aké dôkazy z roku cca. 1978-79? Kto je nemenovaný dizajnér? Bol sprostredkovateľ? Avšak..., the Mirror sa zabudol zmieniť, že NIKDY SA NENAŠLO ŽIADNE detské porno NIKDE, ani v jednom Michaelovom počítači, v žiadnej zbierke ani fotiek ani dokumentov, žiadne internetové prepojenia, NIKDY NIČ, ani v roku 1993 ani 2003-2005

Image hosting by sdilej.eu - file hosting

eKniha: MJ 101 The Short Films

Fanúšikovský projekt pokračuje v ďalšom vydaní novej elektronickej knihy, tentoraz o 20 videoklipoch pomenovaných ako - Exploring Michael Jackson&#39;s 20 Greatest Groundbreaking Short Films. (Objavovanie 20 najväčších prelomových krátkych filmov Michaela Jacksona).

Kniha obsahuje množstvo fotiek a informácií o 20 klipoch, ktoré boli nielen prelomové v kariére Michaela, ale vytvorili novú éru hudobných klipov...

Download nájdete v téme vo fóre - LINK

Obrázek

Wade Robson obviňuje Michaela zo smrti svojho otca?

V roku 2002 spáchal otec Robsona samovraždu, obesil sa.

Jeho otec trpel rozdvojenou osobnosťou-bipolaritou, ktorá spôsobuje mániodepresiu.

Údajne mu to mala povedať jeho teta (otcova sestra), že jedným z dôvodov samovraždy bol, že Wade Robson mal byť počas vyšetrovania v roku 1993 údajne obeťoou Michaela, napriek tomu, že až do roku 2012 neoblomne obhajoval Michaela.

Ešte v roku 1990 prišla celá rodina z Austrálie do USA, kde istý čas prebývali na Neverlande (kde už pár dní potom mal podľa novej žaloby Michael zneužiť Wadea... opakovane každú noc..., pričom on spal s Michaelom, a ostatní v iných izbách..., a potom znova v iných hoteloch....).

No a až do roku 2002, teda ešte pred tým ako sa vôbec objavil škandalózny dokument Martina Bashira... a akýmikoľvek obvineniami zo strany rodiny Arvizo, mal Robsonov otec stále trpieť tým, že jeho syn mal byť zneužitý Michaelom?

Napriek tomu, že celá rodina odmietala tieto tvrdenia od začiatku?

Zaujímavé je, že tak ako spáchal samovraždu Robsonov otec, v roku 2009 spáchal samovraždu (strelil si do hlavy) aj otec Jordana Chandlera, Evan Chandler, ktorý v roku 1993 obvinil Michaela, že zneužil jeho syna potom, ako mu Michael odmietol financovať jeho projekty za 20 mil. dolárov=chcel od Michaela peniaze za nič, len preto, že bol Michael Jackson, celý príbeh dnes všetci vieme... - Michael odmietol, tak Evan pohrozil Michaelovi, že ho obviní, nakoniec peniaze nedostal, Michaela obvinil, a dosiahol mimosúdnu dohodu..., presne podľa plánu, ktorý si pripravil (presne o tom hovorí v nahranom telefonickom rozhovore).

Podporte Michaela

V súvislosti s antikampaňou proti Michaelovi Jacksonovi, vznikajú na facebooku rôzne "priblblé" profily, ktoré podporujú Wadea Robsona ako obeť, a samozrejme, bez dôkazov a faktov vydávajú tvrdenia Robsona za fakty a niečo, čo je skutočné, a, samozrejme, priamo nie že obviňujú Michaela Jacksona, ale ho doslova odsúdili ako pedofila, ktorý zneužíval deti...

K tomu sa pridali tie falošné a podvodné články britského bulváru...

Na obranu Michaela, aj po bulvárnych článkoch vznikajú na sociálnych sieťach profily na podporu Michaela.

Jedným z nich je aj tento, ktorý môžete "zdieľať" s ostatnými: Supporters of Michael Jackson against Wade Robson & the likes

LINK

Obrázek

CNN potvrdzuje, že britský bulvár klame

CNN, ako reakciu na bulvárne ohavnosti, ktoré tvrdili, že FBI vyšetrovalo Michaela Jacksona, v ktorom mali dokázať, že zneužil 24 detí a vyplatil im peniaze, priniesli článok, v ktorom reagujú reportéri, ktorí sa podieľali na informovaní nielen procesu v roku 2005, ale prinášali a stále prinášajú informácie o súdnych dokumentoch, vrátane tých FBI spisoch, ktoré boli zverejnené v roku 2009-2010.

Drew Griffin, právny analytik CNN, vyhlásil: „Nič z toho nie je nové – nič, a tiež nebolo ani žiadne FBI vyšetrovanie.

Znie to ako 20 rokov staré a zrecyklované bulvárne správy.“

Už pred pár dňami vyhlásil Michaelov obhajca z roku 2005, Thomas Mesereau: „Ide o to, že nič z toho, čo písal bulvár nie je obsahom FBI spisov. FBI uzavrela svoje vyšetrovanie. Znie to ako pletenec absolútnych nezmyslov.“

Ešte aj Diane Dimond (reportérka, ktorá vždy stála proti Michaelovi údajnými informáciami, ktorá sa vždy záhadne dostala k mnohým informáciám ako prvá - napr. ako prvá čakala pri Neverlande, ešte pred políciou, ktorá robila na ranči raziu..., a ešte k tomu napísala knihu plnú klamstiev...), ktorá sa priatelí s Paulom Barresim (bývalý gay porno herec, ktorému neskôr vzali licenciu pre súkromného detektíva za falšovanie dôkazov), ktorý stojí za týmito nezmyslami, musela napísať, chtiac či nechtiac, aby si zachovala akú takú reportérsku dôstojnosť (aj keď nikdy neštudovala žurnalistiku), že britský bulvár napísal nezmysly, ktoré nemajú akýkoľvek dôkaz.

Ako sme už na MJJsource.eu písali, a prví vám predložili dôkazové informácie, celý nechutný príbeh stojí na nahraných rozhovoroch údajných svedkov a bývalých zamestnancoch Michaela, ktoré slúžili pre bulvár ako predajný rozhovor, čím nechutnejší, tým viac dostali zapletené.

Nahrávky mal do roku 1997 Jim Mitteager (bulvárny reportér, ktorý kupoval pre bulvár „svedkov a obete“), potom, keď zomrel, dostal ich od jeho manželky Barresi.

Tieto nahrávky NEBOLI NIKDY v priebehu 20+ rokov, počas akéhokoľvek vyšetrovania použité ako dôkaz, hocičoho.

Napriek tomu, napr. Diane Dimond s Barresim spolupracovala na niektorých absurdných príbehoch, ktoré popísala v jej knihe (ktorú vždy, pri akejkoľvek príležitosti propaguje=rozširuje podobné nezmysly ako Barresi, ale zaobalené do pekného a dôveryhodného obalu,.... na rozdiel od skutočne faktografickej knihy CONSPIRACY od Aphrodite Jones).

Dimond ale priznala, že Barresi zrejme nemá žiaden trvalý príjem, a bulvár mu ponúkol tisíce dolárov za príbehy spred 20tich rokov v súvislosti s obvineniami Wadea Robsona.

Navyše, tie sa hodia a zapadajú do obvinení Wadea Robsona tak, aby pôsobili dôveryhodne, napriek tomu, že sa opakovane tí istí ľudia snažili očierňovať a špiniť Michaela celé desaťročia, pritom nikdy nič nedokázali, vždy iba tvrdia niečo, hovoria, prehlasujú... a nikdy žiadne dôkazy nepredložili.

Keď sa CNN snažila získať odpoveď od Barresiho reakciu, či predal svoj príbeh, odpovedal: „Nekomentujem to, a to je všetko, čo k tomu poviem.“

Inými slovami, je jedno, čo ohavnosti a špinavosti sú vôbec pravdivé, či ich môže niekto niekedy dokázať, stačilo len napísať jeden bulvárny článok, a celý svet berie tieto absurdnosti ako niečo reálne, tým priamo obviňujú Michaela Jacksona z niečoho, čo sa nikdy nestalo.

Minulosť Barresiho (ktorý má teraz 60 rokov) je viac než podivná..., okrem toho, že hral v gay porne, čas od času až do roku 2005, v roku 2009 získal licenciu na súkromného detektíva, o rok neskôr (2010) o ňu prišiel, pretože podľa súdu, falšoval dôkazy v jednom prípade ošetrovateľky, ktorú prepustili.

V roku 2010 Barresi a jeho žena (aké cnostné pre gay porno herca, že mal manželku!!!) podali žiadosť o vyhlásenie bankrotu (osobný bankrot sa vyhlasuje, aby veritelia nemali možnosť siahnuť na celý majetok).

Bulvárny týždenník Sunday People ale trvá na svojom príbehu (ako inak, prečo by sami seba vyhlasovali za podvodníkov?), ale nepotvrdil, že zdrojom ich príbehov je Barresi.

Tvrdia (v maily ako odpoveď pre CNN), že ich reportéri videli tieto „spisy“ (teda prepisy rozhovorov), pričom sa obhajujú, že spisy boli evidované pod FBI, ktoré ich zhabali od Anthonyho Pellicana, ktorý je odsúdený na 15 rokov za nelegálne odpočúvanie a sledovanie ľudí a celebrít, a takto ich prezentovali, že ide o FBI spisy (pod označením CADCE MJ-02463 a CR 01046 ), ktoré ale, sú iba nahrávkami bývalých zamestnancov Neverlandu (manželia Phillip a Stella Lemarque-oví), a NIKDY neboli súčasťou vyšetrovacích spisov FBI o Michaelovi.

Pôvodné FBI spisy boli vydané v decembri 2009, 6 mesiacov po smrti Michaela.

V nich je napr. uvedené, že v septembri 1993 požiadala polícia v LA o spoluprácu s FBI kvôli podozreniam, že sa Michael snažil dostať nejakú mladistvú osobu mimo iného štátu s cieľom nejakých nemorálnych účelov...

V tom čase došlo vy súdnemu vyrovnaniu s Jordanom Chandlerom, chlapcom, ktorého otec obvinil Michaela so sexuálneho zneužitia. Podľa dôkazov, bolo im vyplatených viac ako 15 mil. dolárov zo strany – poisťovne Michaela Jacksona – teda nie samotného Michaela!

Thomas Mesereau, Michaelov obhajca z roku 2005, preštudoval všetkých 330 strán pôvodných FBI spisov, a nič čo napísal britský bulvár tieto spisy neobsahujú. Tvrdí, že keby boli pravdivé, prokurátor Thomas Sneddon by ich okamžite využil v procese proti Michaelovi Jacksonovi nielen v roku 2005, ale už v roku 1993 by mu nebránila ani mimosúdna dohoda obviniť Michaela Jacksona z kriminálnych zločinov.

Rovnako aj reportéri CNN preštudovali spisy, ktoré sú dostupné na stránke FBI, a nič nepodporuje bludy britského bulváru.

Žiadne čísla FBI spisov sa nezhodujú s číslami podľa bulváru.

Barresi predal príbeh dvoch manželov LeMarque-ových bulváru, avšak Phillip LeMarque priznal na súde, že Barresi mu sľúbil 100 tisíc dolárov za príbeh, a možno viac, ak bude ohavnejší.

V tom čase išlo o údajnú obeť, herca Maculaya Culkina. (čítaj staršie články).

Kto je kto?

Podľa (samozrejme) overiteľných dôkazov a súvislostí, sa zistilo, kto stojí za informáciami s údajnými spismi FBI, ktoré zverejnil britský bulvár Sunday People/the Mirror.

Odkedy sa tento bulvárny článok zverejnil, celý mediálny svet jednoducho len skopíroval alebo preložil informácie, ktoré si nikto z ostatných neoveril, a nielen bulvárne, ale aj mnohé ostatné médiá predkladajú tento bulvár ako relevantný fakt, že ide skutočne o nejaké FBI spisy, že sú skutočné, že to tak skutočne bolo a je...

No skutočnou osobou, ktorá stojí za danými informáciami je Paul Barresi.

Tento muž bol kedysi gay porno hercom, neskôr „sa stal“ súkromným očkom, teda osobou, ktorá špehovala iných s cieľom získať informácie o sledovanej osobe....

Obrázek

Napriek tomu, že bolo napísaných už niekoľko faktografických článkov ako reakcia na bludy bulváru, nikto na ne nereaguje, médiá, aj tie mainstreamové, ich v podstate ignorujú, ignorujú FAKTY a skutočné dôkazy o skutočných FBI spisoch, ktoré boli prezentované v roku 2009-2010 (vtedy média tiež tomu nevenovali väčšiu pozornosť, lebo žiadne šokujúce info nepriniesli a naopak, pre bulvár boli sklamaním, lebo čakali detaily o zneužívaní, ktoré neboli...), a naďalej prezentujú bludy bulváru ako niečo skutočné! (napr. bez otáznikov, bez podmieňovacieho spôsobu, či vôbec..., proste priamo píšu, že sa to stalo – že Michael Jackson zneužil min. 24 chlapcov a vyplatil im viac ako 35 mil. dolárov)...

Spomínaný Paul Barresi mal mať v roku 1990 údajnú aféru s hercom Johnom Travoltom, a Barresi sa snažil už vtedy predať svoj príbeh o ich mileneckom vzťahu.

Predal ho za 100 tisíc dolárov americkému bulváru National Enquirer (ten je známy ako najšpinavší bulvár, ktorý využíva často nezákonné praktiky na získavanie informácií, ktoré má ale pokryté spoluprácou s vyšetrovateľmi alebo agentmi). Neskôr Barresi zľahčoval svoj príbeh, ale svoju úlohu zohral... (mimochodom, prednedávnom ten istý NE priniesol opäť informácie o údajných milencoch Travoltu..., skončilo sa to súdnym sporom...)

Barresi krátko na to začal pracoval pre súkromného detektíva Anthony Pellicana, ktorý už mal rozpracované informácie o manželskom páre Phillipovi a Stelle LeMarqueových, výbalých kuchárov Michaela na Neverlande. Phillip LeMarque neskôr bol ten, kto tvrdil, že videl ako mal Michael zneužiť MacCulaya Culkina, ten dodnes trvá na tom, že nikdy k ničomu z Michaelovej strany nedošlo.

LeMarqueoví ale medzi tým, ako nahrali rozhovor s Barresim (to sú tie neexistujúce FBI spisy=prepisy ich rozhovorov), stále pracovali na Neverlande, a pokúšali sa predať ich príbeh bulváru, ktorý mal sprostredkovať Barresi.

Až keď došlo k vyšetrovaniu Michaela v roku 1993, odpovedali vyšetrovateľom svojim príbehom.

V roku 1993 Barresi súhlasil, že bude hosťom programu o Michaelovi a obvineniam s názvom – Tabloid Truth: The Michael Jackson Scandal. (časť dokumentu je v sekcii videá vo fóre)

V ňom priznal, že jediný dôvod prečo pomáhal manželom predávať ich príbeh boli peniaze, pretože mu sľúbili percento z sumy, ktorú dostali.

V dokumente sa prezentovali aj zmluvy medzi manželmi a Barresim a bulvárom, tie isté, ktoré zverejnil 30.6.2013 aj Sunday People.

Obrázek

Barresi priznal, že príbeh o Michaelovi, ako sa dotýka intímnych častí chlapca by sa predal za 100 tisíc, ale ak by vložil ruky pod spodné prádlo, už by to bolo za 500 tisíc.

Tiež priznal, že nie je vôbec ťažké nájsť niekoho, či bývalých zamestnancov alebo niekoho z rodiny, kto by spolupracoval na príbehoch...

Je jasné, že aj 20+ rokov po tých ohavnostiach sa opäť objavujú tie isté osoby, s tými istými spôsobmi pre ten istý bulvár, aby predávali svoje príbehy a ryžovali na mene Michael Jackson, pričom nepredkladajú dôkazy, ale iba niečo hovoria..., a tým ďalekosiahlo očierňujú osobu Michaela Jacksona.

Jedným z jasných dôkazov sprisahania proti Michaelovi, tými istými hráčmi v pozadí tohto sprisahania, ktorí sa navzájom podporujú vo vytváraní mediálneho príbehu o Michaelovi Jacksonovi a zneužívaní, je aj priateľstvo medzi jednotlivými konšpirátormi ako je napr. známa Diane Dimond (ma fotke Dimond a Barresi s knihou, ktorú napísala o Michaelovi a jeho zneužívaní, napriek tomu, že Michaela priamo neobviňuje, v podstate hovorí, že obete Michaela sú a boli, avšak celá kniha stojí na iba tvrdeniach, žiadnych dôkazoch, a mnoho vecí sú vytrhnuté z kontextu, aby sa len na pravdu podobali, presným opakom je kniha Conspiracy od Aphrodite Jones, ktorá jasne dokladuje sprisahanie proti MJ)

Obrázek

Tá mala vždy záhadne ako prvá nejaké bombastické informácie o údajných obetiach, detaily, miesta a informácie... a dokonca udržuje aj priateľské vzťahy s rodinou Arvizo, a Gavinom Arvizom, teda chlapcom (z dokumentu LWMJ), ktorý obvinil Michaela v roku 2003.

POZOR - o ďalších súvislostiach a veľké preklady o sprisahaní pripravujeme cez víkend.

VIDEO téma

V sekcii o nových obvinenniach proti Michaelovi, sme pridali novú tému, kde môžete vkládať všetky videá týkajúce sa obvinení, všetky videá o prípadoch v rokoch 1993-2005!

Téma - LINK

Thomas Mesereau reaguje na neexistujúce FBI spisy 1.7.2013:

Thomas Mesereau o údajných spisoch FBI

Thomas Mesereau, právnik, ktorý zastupoval Michaela Jacksona v jeho procese v roku 2005, reagoval na bulvárne články, ktoré sa odvolávajú na údajne spisy FBI, ktoré tvrdia, že Michael Jackson mal zneužiť a vyplatiť viac ako 24 detí.

V prvom rade je znechutená z toho ako sa médiá a niektorí ľudia snažia opakovane priživovať a profitovať z Michaela Jacksona aj po jeho smrti v súvislosti s bulvárnym článkom.

Mesereau vehementne odmieta, že by Michael Jackson niekedy niekoho vyplatil v takej sume a počte detí!

„Spisy FBI nikdy neuvádzali, že by mal Michael Jackson zneužiť 24 chlapcov, pretože k tomu nikdy nedošlo.“

„Pamätám si, ako v roku 2009 FBI vydali spisy, ktoré sa týkali Michaela Jacksona, ale napriek tomu, že mnoho častí bolo začiernených-tajných, z kontextu neboli žiadne naznačenia, že by našli nejaké kompromitujúce informácie na môjho klienta.

Počas vedenia vyšetrovania v procese v roku 2005, štátny zástupca v Santa Barbare spolupracoval s FBI a Interpolom, neprišli zo žiadnym dôkazom o sexuálnom zneužívaní.“

„Verte mi, ak by mali tieto informácie, použili by ich v procese.“

Mesereau, ktorý vyjadril rozčarovanie nad obvineniami Wadea Robsona, povedal, že štátny zástupca (Thomas Sneddon) pravidelne lietal do sídla FBI v meste Quantico počas procesu v roku 2205, aby „našiel akékoľvek dôkazy proti Michaelovi Jacksonovi“.

Nikdy ich nezískali, lebo nijaké neboli.

Poukázal na spojitosť s bombastickými článkami o neexistujúcich spisoch FBI a aktuálnym procesom proti AEG Live, ale nemôže dokázať, že za nimi stoja ľudia z AEG.

Wade Robson bude žiadať FBI spisy ako dôkaz

Podľa aktuálnych informácií, Wade Robson, ktorý obvinil Michaela Jacksona bude žiadať vo svojom procese, aby boli zverejnené alebo odtajnené spisy FBI, ako dôkaz o zneužívaní.

Podľa jeho právnika to môže dokázať obvinenia, ktoré Wade vzniesol, napriek tomu, že vždy obhajoval Michaela Jacksona, a to najmä počas procesu v roku 2005, kde sú kľúčové jeho výpovede v prospech Michaela, avšak údajné spisy podľa popisu britského bulváru NIKDY neboli predložené ako dôkazové v samotnom procese, ani ich nikdy nevyužil štátny zástupca a vyšetrovatelia.

Naopak, výpoveď Philipa LeMarque bola doslova rozdrvená pri krížovom výsluchu, ktorý sa práve spomína ako svedok v neexistujúcich FBI spisoch, a na základe ktorých je teraz celý svet zaplavený obludnosťami.

Wade sa spolieha na to, že teraz môžu konečne prísť obete, ktoré sa k nemu pripoja, a dokážu zneužívanie.

Wade bol údajne prekvapený reakciou, ktoré vyvolali „odhalenia“ britského bulváru, a na to sa práve spolieha.

Náhoda...?

Chris Tucker o Michaelovi na BET

Aký paradox, že práve v deň premiéry šou ONE, vyšli špinavosti a nehorázne klamstvá, na druhej strane v ten istý deň sa odovzdávali ceny BET... a tu je Chris...

Video iba v linke - LINK

Obrázek

Vyhlásenie MJ Estate

Hello:

Many of you have sent us articles this weekend about Michael, from the Mirror and other UK-based tabloid magazines. Here is the response from the Co-Executors of the Estate to the nonsense:

“As MJ said, just because you read it in a magazine does not make it factual…

We personally detest these supposed news organizations that profit at Michael’s expense. We hope the fans can stay vigilant with us in protecting Michael’s legacy. We hope everyone has the opportunity to see the MJ ONE show… that’s the real Michael.”

Thank you for remaining vigilant with the Estate in protecting Michael’s Legacy.

MJOnline The Official Online Team of The Michael Jackson Estate™

"Mnohí z vás nám zaslali články o Michaelovi z denníka the Mirror ako aj z ďalších britských bulvárov. Tu je odpoveď od správcov pozostalosti na tento nezmysel:

Ako raz Michael povedal, len preto, že to čítate v novinách, neznamená zo, že je to pravda.

Sme zhnusení z týchto údajných spravodajských organizácií, ktoré profitujú z mena Michaela Jacksona.

Dúfame, že fanúšikovia ostanú spolu s nami ostražití v podpore Michaelovho odkazu.

Dúfame, že každý bude mať možnosť vidieť šou MJ ONE, pretože to je skutočný Michael Jackson.

Ďakujeme vám, že ostanete s nami v podpore ochrany odkazu Michaela".